Loading

Επικοινωνιακή στρατηγική

  • Σχεδιασμός ενός ενιαίου πλάνου μάρκετινγκ.
  • Οργάνωση δικτύου διανομής και αποστολής.
  • Ομαδοποιημένη βάση δεδομένων.

  

Προβολή – Δημοσιότητα

  • Ανάθεση των υπηρεσιών του γραφείου τύπου σε έμπειρη ομάδα δημοσιογράφων.
  • Συνεχής δημοσιογραφική κάλυψη της εκδήλωσης για την αποστολή δελτίων τύπου, με στόχο την ευρεία προβολή της στα ΜΜΕ.
  • Facebook, twitter, instagram.
  • Αποδελτίωση των σχετικών άρθρων από εφημερίδες και περιοδικά για το αρχείο της εταιρείας.

Φωτογραφική Κάλυψη

  • Πλήρης φωτογραφική κάλυψη από έμπειρο επαγγελματία φωτογράφο και δυνατότητα παραγγελίας φωτογραφιών.
  • Προώθηση φωτογραφιών στον τύπο, σε εφημερίδες και περιοδικά ευρείας κυκλοφορίας με στόχο την προβολή της επιστημονικής εκδήλωσης.
  • Δημιουργία ηλεκτρονικού φωτογραφικού άλμπουμ στο site του συνεδρίου και δυνατότητα αποθήκευσης των φωτογραφιών από τον χρήστη.